nuffnang ads

Pengikut

Isnin, 24 Oktober 2011

tak sangka ini rezeki aku......thank you SINGER...

pada awal bulan lepas aku dapat panggilan dari pihak singer yg mengatakan aku adalah salah seorang pemenang mencipta slogan sempena FIESTA GEMPAK SEMPENA SAMBUTAN KE-105 TAHUN SINGER....Fuhhhhh....biar betul!!!macam tak caya jer...pastu minggu lepas adalah hari penyampaian hadiah yg diadakan di stesen 18,Ipoh.ybest nyer hadiah adalah berupa tv LCD 26 inci....wahhh...ituler yg aku nak sangat tuhhh...alhamdulillah... Sebanyak 105 buah tv LCD dimenangi oleh seluruh pemenang di seluruh malaysia.Setiap negeri mempunyai 9 pemenang dan aku adalah salah seorang pemenang bertuah dari Perak ....sukur sangat2 dengan kurniaan rezeki dari Allah swt ni.....terima kasih kepada singer(m) sdn bhd terutama sekali kepada kedai singer Shin Beng Enterprise.....
inilah hadiahnya.........untungkan????free gitu!
tuan die malu nak enterframe so....si cengeng tolong ganti....hehehhee......

4 ulasan:

  1. Balasan
    1. nak jugak ke????gi kedai singer.....hahaha....

      Padam
  2. LCD? memang berbaloi la hadiah camtu. nice.

    BalasPadam
  3. memangpun.....alhamdulillah...memang akak nak sesangat....takyah nak beli dah......tq sebab singgah kat blog akak ni....

    BalasPadam

nuffnang