nuffnang ads

Pengikut

Khamis, 14 Julai 2011

malaysia vs arsenal

semua sedia maklum tentang keputusan penuh perlawanan malaysia menentang arsenal malam tadi.ribuan lautan penyokong arsenal telah menenggelamkan sorakan penyokong malaysia.walaupun kita semua tahu bahawa arsenal adalah sebuah pasukan dari BPL,sepatutnya kita berbangga dengan keputusan tersebut dan berbangga dengan pasukan kita karena tidak menjadi pasukan belasahan.umum mengetahui bahawa jurulatih pasukan kebangsaan kita datuk k.rajagobal tidak berpuas hati dengan corak permainan anak2 didiknya semalam...tetapi memang itulah yg saya rasakan semalam.saya sempat menyaksikan perlawanan tersebut melalui arsenal tv live streaming..memang sedikit kecewa apabila penjaga gol utama kita hanya dikeluarkan pada separuh masa kedua.begitu juga dengan corak permainan pemain pertahanan yg seolah2 takut menyerang dan sedikit kelam kabut....memang ada sedikit kekecewaan di hati saya tetapi walauapa pun saya akan tetap memberi sokongan untuk pasukan kebanggaan kita dan saya berharap pasukan SKUAD PIALA DUNIA MALAYSIA akan berjuang bermati-matian dan membuang perasaan takut mereka semasa menentang pasukan LIVERPOOL nanti.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang