nuffnang ads

Pengikut

Ahad, 28 Ogos 2011

Lagu Raya 1 : Sudirman - Dari Jauh Kupohon Maaf


bila terdengar je lagu ni...terasa sayu hati bila terkenangkan kampung halaman,mak abah dan kenangan sewaktu kecik2 dulu.hari ni hari terakhir ramadhan dan kesayuan itu semakin mendalam...huh....inilah nasib sang perantau seperti aku...balik atau tak...dah menjadi kebiasaan walaupun semakin dekat nak raya semakin rindu dengan suasana kampung sendiri tapi....
di hari perayaan macam ni...tentulah anak2 yg paling seronok...bagi aku cukup dan bersyukurlah kalau amalan aku sepanjang ramadhan ini diterima oleh yang maha esa.
rasa susah nak siapkan entri ni..sebab semakin nak menaip semakin pilu pulak rasa hati.buat mak ayah mintak maaf segala kesalahan yg pernah dilakukan selama anakmu ini di bawah jagaan mu sekiranya terkasar bahasa tersilap bahasa harap maafkanlah semoga mak ngan abah sentiasa dilindungi dan diberkati allah swt,,,
buat kawan2...selamat hari raya dan salam kemerdekaan buat anda semua....buat suami tercinta ampunkanlah isterimu ini sekiranya ada kesilapan yg telah dilakukan dan yg akan dilakukan...hehhee...buat anak2 permata hatiku...semoga sentiasa dilindungi allah dan sentiasa diberkati agar diri kalian beroleh syafaat yg tidak ternilai dan terkira dari yg maha esa...

2 ulasan:

  1. selamat hari raya jugak buat awak....terima kasih sebab bw kat sini.....

    BalasPadam

nuffnang